Стрічка новин порталу "ПЕДПРЕСА"

Об'єднати вміст
Педагогічна преса: все про освіту в Україні та світі.
Адреса URL: https://pedpresa.ua
Оновлено: 1 день 20 годин тому

У 2019 році 1 тис вчителів початкових класів за бажанням зможуть пройти сертифікацію та отримати 20% надбавку до зарплати, реєстрація почнеться 15 січня – рішення Уряду

Грудень 27 2018

У 2019 році стартує пілотний проект Сертифікації вчителів, у якому зможуть взяти участь 1 тис вчителів початкових класів. Однією з основних засад сертифікації є добровільність. Відповідне Положення «Про сертифікацію педагогічних працівників» затвердив Уряд сьогодні, 27 січня 2018 року, у приміщенні Будинку Уряду.

 

Метою сертифікації є виявлення та стимулювання педагогічних працівників з високим рівнем професійної майстерності, які володіють методиками компетентнісного навчання і новими освітніми технологіями та сприяють їх поширенню.

 

«Через механізм Сертифікації ми хочемо віднайти тих кращих провідників Нової української школи, агентів змін, що готові ділитися та поширювати сучасні методики навчання. Реалізувати таку мету можна лише за умови добровільності процесу, тому ми ретельно слідкуватимемо за дотриманням цього принципу. 2019-го ми обмежили кількість учасників до 1 тис осіб, а також поширили це лише на одну категорію педагогів – вчителів початкових класів. Пілотування сертифікації також продовжиться у 2020 та 2021 роках, я сподіваюся, що в наступні роки ми зможемо розширити і кількість можливих учасників, і категорії вчителів, які зможуть брати участь у сертифікації. Процедура не проста, але кожен, хто її пройде, отримає відповідний сертифікат, зможе зарахувати успішне проходження сертифікації замість атестації з підвищенням на 1 кваліфікаційну категорію та отримати 20% надбавку до заробітної плати», – розповіла Міністр освіти і науки України Лілія Гриневич.

 

Єдина обов’язкова вимога до вчителів, що не змінюватиметься впродовж пілотування, – наявність стажу роботи не менше 2 років.

 

Зареєструватися на сертифікацію можна буде на сайті Українського центру оцінювання якості освіти з 15 січня до 1 лютого 2019 року включно.

 

Загалом сертифікація складатиметься з 3 етапів:

  • Вивчення практичного досвіду роботи педагога. За проведення цієї частини сертифікації відповідатиме Державна служба якості освіти, що формує пул незалежних освітніх експертів – викладачів, вчителів, тренерів НУШ тощо. До кожного вчителя виїжджатиме щонайменше 2 експерти, щоб зробити оцінку діяльності незалежною та об’єктивною. За попереднім графіком виїзди експертів триватимуть 2 періоди: з середини лютого до кінця 2018-2019 навчального року та з вересня 2019-го до листопада 2019-го. До кожного вчителя експерти навідуватимуться лише 1 раз, зареєстрований на сертифікацію педагог отримає попередження про візит експертів на власну ел-пошту не пізніше ніж за 3 дні до їхнього приїзду.
  • Зовнішнє незалежне тестування. За його проведення відповідає Український центр оцінювання якості освіти. За попереднім графіком воно відбуватиметься у період між 2-ю половиною жовтня – початком листопада (в період масових канікул).
  • Електронне портфоліо – третя обов’язкова складова сертифікації. Воно має містити: заповнену анкету самооцінювання; опис власного навчального заняття (освітня програма, навчальний предмет, тема, мета, методичне забезпечення, може містити відео-фрагмент уроку); додаткові матеріали (за бажанням педагога). Усі ці матеріали вчитель має завантажити на файлообмінник до 1 липня 2019 року.

Визначатиме результати Сертифікації спеціально створена експертна комісія при МОН, до якої увійдуть представники УЦОЯО, ДСЯО, МОН та громадськості.

Комісія встановлюватиме порогові бали з 2 етапів випробування: вивчення практичного досвіду та тестування.

Сертифікацію пройдуть та отримають відповідний документ про це усі вчителі,  які за кожною із цих складових набрали кількість балів, яка дорівнює або перевищує порогові бали.

Якщо учасник ПОДОЛАВ поріг з тестування і НЕ ПОДОЛАВ з вивчення практичного досвіду – комісія може прийняти рішення вивчити електронне портфоліо. За результатами цього розгляду комісія може прийняти рішення про успішне проходження учасником Сертифікації.

Сертифікат не може бути виданий учаснику, який:

  • не брав участь в одній зі складових сертифікації;
  • не створив власне е-портфоліо та не завантажив його;
  • проводив репетицію (репетиції) навчального заняття (навчальних занять).

Для вчителя, що успішно пройшов сертифікацію:

  • передбачається надбавка 20% до заробітної плати впродовж 3 років чинності сертифікату;
  • зараховуватиметься успішне проходження сертифікації як чергове (позачергове) проходження атестації з присвоєнням працівникам наступної кваліфікаційної категорії або підтвердження наявної вищої категорії.

«Кожен учитель, що подасться на сертифікацію, заслуговує на підтримку та увагу. Я хотіла б наголосити, що навіть у випадку, якщо з якихось причин ви сертифікацію не пройдете – це жодним чином не вплине ні на вашу роботу, ні на статус», – зазначила Міністр.

Вона також назвала 3 основні засади, на яких ґрунтуватиметься Сертифікація:

  • Добровільність
  • Роботу вчителів оцінюють освітяни, а не чиновники
  • Непроходження сертифікації не несе жодних наслідків

Новий Закон, направлений на протидію булінгу, передбачає чіткі алгоритми дій у випадку цькувань, — Лілія Гриневич

Грудень 20 2018

Новий Закон, направлений на протидію булінгу, що був прийнятий ВРУ 17 грудня 2018 року, передбачає чіткі алгоритми дій у випадку цькувань. Про це йшлося під час обговорення за участі Міністра освіти і науки України Лілії Гриневич в ефірі «Сніданку з 1+1» сьогодні, 20 грудня 2018 року, в м. Києві.

«Цього року ми розпочали говорити про цю проблему  відкрито, стартувала кампанія проти булінгу, проти цькування. І як ви бачите, це синхронно відобразилося на нормативній діяльності Верховної Ради України, і був прийнятий цей Закон. Я вважаю, що найперше з булінгом треба боротися через його попередження, але ті, хто здійснюють цькування, мають розуміти, що за цим слідує покарання», —  зазначила Лілія Гриневич.

 

 

Вона також розповіла про те, як працюватимуть у закладах освіти з випадками цькування, після того, як Закон набуде чинності. Так, алгоритм є наступним.

Якщо дитина стала свідком булінгу в закладі освіти, передусім вона може розказати про це батькам, вчителю, психологу або безпосередньо директору.

Окрім цього, дитина може звернутись на гарячу лінію ГО «Ла Страда – Україна» з протидії насильству в сім’ї або із захисту прав дітей; до соціальної служби з питань сім’ї, дітей та молоді; Національної поліції України; Центру надання безоплатної правової допомоги.

Якщо педагог або інший працівник закладу освіти став свідком булінгу, то він має повідомити керівника закладу незалежно від того, чи поскаржилась йому жертва булінгу чи ні.

Після отримання звернення дитини, відповідна особа або орган інформує керівника закладу освіти у письмовій формі про випадок булінгу.

Керівник закладу розглядає таке звернення та з’ясовує усі обставин булінгу. Надалі він скликає засідання комісії з розгляду випадків булінгу та окреслює подальші дії. Якщо комісія визнала, що це був булінг, а не одноразовий конфлікт, то очільник закладу зобов’язаний повідомити уповноважені підрозділи органів Національної поліції України та Службу у справах дітей.

До складу такої комісії можуть входити педагоги, психолог, соціальний педагог, батьки постраждалого та «булера», керівник закладу та інші заінтересовані особи.

У разі, якщо комісія не кваліфікує випадок як булінг, а постраждалий не згодний з цим, то він може одразу звернутись до органів Національної поліції України.

Але за будь-якого рішення комісії керівник закладу забезпечує психологічну підтримку усім учасникам випадку.

Новоприйнятий Закон також передбачає низку штрафів за цькування.

Штрафи за булінг становитимуть від 50 до 100 неоподатковуваних мінімумів, тобто від 850 до 1700 гривень або від 20 до 40 годин громадських робіт.

Якщо булінг вчинено групою осіб або повторно протягом року після накладення адміністративного стягнення, штраф буде більшим — від 100 до 200 мінімумів (1700 – 3400 гривень) або громадські роботи на строк від 40 до 60 годин.

Неповідомлення керівником закладу освіти уповноваженим підрозділам органів Національної поліції України про випадки булінгу учасника освітнього процесу тягне за собою накладення штрафу від 50 до 100 неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або виправні роботи на строк до 1 місяця з відрахуванням до 20 відсотків заробітку.

У 193 закладах освіти температура приміщень нижча за норму

Грудень 20 2018

У 193 закладах освіти температура приміщень нижча за норму. Це виявили під час перевірки понад 5 тисяч закладів дошкільної, загальної середньої, професійно-технічної освіти та закладів інтернатного типу для дітей, повідомили на сайті Держпродспоживслужби.

Дані обстеження проводилися з метою забезпечення заходів щодо профілактики грипу та гострих респіраторних вірусних інфекцій в епідемічний сезон ГРВІ та грипу у 2018-2019 у закладах дошкільної, загальної середньої, професійно-технічної освіти та закладів інтернатного типу для дітей.

З початку опалювального сезону під наглядом Держпродспоживслужби знаходилось 12,1 тис. закладів дошкільної освіти; 15,9 тис. загальної середньої освіти, 628 закладів інтернатного типу для дітей, 728 професійно-технічних, 575 вищих навчальних закладів І-ІІ рівня акредитації.

Основними причинами недотримання температурного режиму стало порушення термінів початку опалювального сезону (Черкаська, Дніпропетровська, Херсонська області), несвоєчасна підготовка систем опалення (Житомирська, Закарпатська, Херсонська області), несправність автономних котельнь (Київська, Вінницька, Миколаївська області), відсутність через вину власника умов збереження тепла під час навчального процесу (Одеська, Полтавська, Харківська області), безвідповідальність органів виконавчої влади через встановлення лімітів опалення (Миколаївська, Рівненська області), пошкодження зовнішніх мереж або неякісна робота централізованих мереж теплопостачання (Івано-Франківська, Кіровоградська, Полтавська, Тернопільська, Харківська області).

За фактами виявлених порушень керівникам закладів освіти надано 120 приписів та направлено 469 інформаційних повідомлень органам виконавчої влади та місцевого самоврядування.

Довідково інформуємо:

Відповідальність за виконання санітарних правил і норм покладається на засновника (власника) та керівника закладу освіти. Щоденний контроль за виконанням чинних санітарних правил і норм здійснює керівник та медичний персонал навчального закладу, а також відповідальна особа, призначена наказом керівника закладу.

Відповідно до нового Санітарного регламенту для дошкільних навчальних закладів у групових осередках регламентовано температуру приміщень +19 – 23° C; у приміщеннях басейну +29 – 30° C; у залах для занять музикою та фізичною культурою +18 – 19° C; у теплих переходах не менше +15° C; у приміщеннях, що займають кутове положення або знаходяться в торці будівлі дошкільного навчального закладу, температура повітря повинна бути не менше +21° C та відносна вологість повітря в приміщеннях, де перебувають діти  повинна бути в межах 40 – 60 %.

У приміщеннях загальноосвітніх навчальних закладів відносна вологість повітря повинна складати 40-60%, температура повітря в класах і кабінетах має бути 17-18°С, майстерень з обробки металу і дерева 16-18°С, спортивних залах – 15-17°С,  роздягальнях при них – 19- 23°С, актовій залі – 17-20°С,  бібліотеці – 16-180°С,   медичних кабінетах – 21-23°С,  рекреаціях – 16-18°С, спальних приміщеннях – 18-20°С, умивальних – 20-23°С, вестибюлі,гардеробі –16-19°С, в туалетах – 17-21°С, в душових – не нижче 25°С (ДСанПіН 5.5.2.008-01).

Харківський IT кластер в 2018 році: 50 IT-компаній, 42 проекти і власна програма лояльності

Грудень 19 2018

17 грудня у Харкові відбулися щорічні збори компаній-членів регіонального IT-кластеру. За 2018 рік громадська організація айтішників реалізувала 42 успішних проекти, запустила програму лояльності для IT-спеціалістів компаній кластеру, а загальна кількість учасників Kharkiv IT Cluster досягла 50 IT-компаній регіону.

 

17 грудня в Харкові відбулися щорічні загальні збори компаній, що входять в харківський IT-кластер. На зустрічі Kharkiv IT Cluster підвів підсумки року, що минає і окреслив основні напрямки роботи на рік 2019. За результатами діяльності 2018 року Kharkiv IT Cluster розробив і запустив понад 40 успішних проектів в різних напрямках, фокусуючись на освітніх ініціатив розвитку інфраструктури міста.

Особливо знаковим серед них став запуск унікальної освітньої програми “Digital media” для студентів 1 курсу магістратури соціологічного факультету Харківського національного університету ім. В. Н. Каразіна. Навчання відбувається за принципом системи дуальної освіти, коли студенти отримують теоретичну частину знань у ВНЗ, а практичну – на робочому місці. Система дуальної освіти народилася в Німеччині в 1969 році і сьогодні успішно використовується в багатьох країнах світу. Для України освітня програма харківського IT-кластеру стала однією з перших подібних програм в країні.

 

Іншою віхою року для Kharkiv IT Cluster стало приєднання до програми Kharkiv Smart City — масштабної програми з перетворення Харкова на перше в Україні “розумне місто”. Команда IT кластеру вже відібрала 10 з 36 проектів, над якими в 2019-2020 роках буде працювати разом з міським Офісом Реформ і компанією Vodafone, що побудувала понад 100 “розумних” міст по всьому світу. В рамках програми в Харкові вже запущена технологія Mobile ID або “мобільний паспорт” — електронний спосіб ідентифікації особистості за допомогою мобільного телефону, один з трьох офіційно визнаних державою в Україні. Харків – перше місто України, яке запровадило цю технологію.

Внутрішні результати Kharkiv IT Cluster продовжують рости. Кількість учасників харківського IT кластеру збільшується і в грудні досягло позначки в 50 IT-компаній — за рік до ком’юніті 15 компаній. Для співробітників компаній-учасниць у 2018 році кластер розробив і запустив платформу IT Loyalty — програму, яка надає спеціальні знижки і бонуси в магазинах, закладах харчування та на відвідування заходів. За кілька місяців додаток активували і регулярно використовують уже близько 500 харківських айтішників.

 

Довідка про Kharkiv IT Cluster: Kharkiv IT Cluster громадська організація, яка з 2015 року об’єднує провідні IT-компанії, місцеву владу і вищі навчальні заклади для впровадження комплексних змін в IT-екосистему міста. На сьогоднішній день Харків IT Cluster – це більше 70 партнерів і успішних IT-компаній, які складають третину галузі в регіоні.Мета організації – сформувати в Харкові сприятливе для IT-бізнесу середовище, завдяки реалізації проектів в сфері освіти, просування міста як провідної IT-локації, розвитку IT-community, співпраці в сфері будівництва офісів та інфраструктури. Місія організації: розвиток комфортного середовища для зростання технологічного бізнесу в регіоні. Більше інформації: https://it-kharkiv.com

Ялинка і вітальна листівка власноруч. Відеоурок

Грудень 13 2018

Аплікація (латиною – applicatio) накладання, пристосовування, приєднання до якоїсь поверхні. Аплікація як технологія пройшла довгий шлях використання і збагатилася різними засобами фіксації на різних поверхнях: нитками на тканинах, клеєм на твердих поверхнях тощо.

Аплікація може бути одноколірною, багатокольоровою, пласкою, об’ємною, абстрактною, сюжетною тощо. Добре впливає на розвиток дитини, розробляє дрібну моторику, розвиває творчі здібності.

Пропонуємо вам переглянути відеоуроки, до яких ви та діти не залишитесь байдужими!

 Листівка

Зробіть вітальну листівку своїми руками. Швидко і просто.

Ялинка

Об’ємна аплікація з геометричної фігури. Навчіться робити з картону і шерстяних ниток справжніх новорічних красунь.

 

У Чернівцях батьки звинувачують завідувачку дитсадка у вимаганні грошей

Грудень 13 2018

У Чернівцях батьки вихованців одного з дитячих садків звинувачують директора в здирництві – нібито жінка запрошувала акторів з виступами, а за квитки на них брала більше грошей, ніж ті коштували насправді. Про це повідомляє Сьогодні.

За словами Наталії Рачук, матері трирічної Соломії, до цього дитсадка ходила її старша дочка і нарікань на керівництво у батьків не було. Однак директор раптово почала збирати додаткові гроші за виступи, і ціна квитків була на кілька гривень більшою, ніж насправді.

“Вартість квитка становить 20 гривень, а з нас збирали 25 гривень. Може, для когось п’ять гривень – це дрібниця, але в рамках садка… Нас це обурило, ми просто хочемо з’ясувати, в чому справа, дійсно, за законом”, – розповіла голова батьківського комітету.
Саме з цією метою і була написана заява до поліції.

“Завідувач ніяк не намагається коментувати це, ніяк не хоче пояснювати нам це, тому ми змушені вдаватися до таких заходів”, – додала Анастасія Ковалевська, мати вихованця дитсадка.

Батьки підрахували, що за рік в дитячому саду збирали гроші на 14 виступів, і тільки за три з них є звіти, і, за їхніми даними, директор обдурила їх на п’ять тисяч гривень.

У свою чергу, керівник дитсадка пояснила свою позицію. “Вартість, яку ми визначаємо за квитки, вона є договірною. В даному випадку була домовленість, що ця вартість буде більшою з метою, скажімо, батьками надання благодійної спонсорської допомоги на витрати, необхідні щодня для утримання установи”, – заявила Ірина Лісовська, директор дошкільного навчального закладу №22.

Про те, що додаткові п’ять гривень – це благодійна допомога, за словами батьків, вони чують вперше, і їх ніхто не попереджав. Директор же стверджує, що більшість про це знало.

Лісовська  звітувала про використання грошей. Тут покупка ляльок, канцелярія і установка комп’ютерної системи. За її словами, грошовий звіт з кожного проведеного заходу є, а всі “зайві” гроші – на користь садка. Втім, чи дійсно це так, зараз розбирається комісія управління освіти. Стягнення директору вже оголосили.

“Прийматимемо справедливе, адекватне рішення. Будуть винні – будуть покарані винні. Якби це робилося відкрито, прямо, і батьків повідомили, то, я думаю, цієї проблеми не було б взагалі”, – запевнив Сергій Мартинюк, начальник управління освіти Чернівецької міської ради.

Тим часом, батьки налаштовані серйозно і готові навіть звертатися до суду. А щоб подібних ситуацій не було, чиновники просять всіх батьків вимагати від директорів та вихователів дитсадків квитків після проведення розважальних заходів, оскільки на них повинна бути вказана справжня ціна.

 

 

Прощатися з Дідом Морозом варто до 9 років

Грудень 11 2018

Учені вважають, що прощання з Дідом Морозом відбувається у 5 – 7 років. Та якщо дитина і в 9 років вірить у доброго діда, над цим варто замислитися.

Читайте також: Ялинка і вітальна листівка власноруч. Відеоурок

Щороку батьки замислюються над тим, чи не настав час розповісти дітям правду і відправити на горище фантазій образ власника оленів, саней і лабораторії з виробництва подарунків? Ця дилема вивчається в серйозних, поглиблених психологічних дослідженнях.

Найчастіше, кажуть експерти, дитина сама починає розуміти, що легендарний Санта-Клаус – фантастична ілюзія, що немає ніякого діда з Лапландії, здатного в рекордний час доставити за одну ніч подарунки мільярдам дітей на планеті.

Читайте також: Морозивом можна лікувати

Прощання з Дідом Морозом відбувається у віці 5-7 років, одностайні вчені. Вони рекомендують не квапитися і продовжувати ритуал із чарівною появою подарунків під ялинкою. Але батькам варто насторожитись, якщо дитина, яка досягла віку, коли вже важко вірити в дива, навіть, попри усмішки і критику з боку друзів, продовжує ігнорувати реальність. За цією наполегливістю в захисті міфу про Діда Мороза може ховатися небезпечне бажання залишатися в світі фантазій.

За словами італійського психолога Джанантоніо, після 9 років віра в чарівництво Діда Мороза стає ознакою інфантильності, незрілості та прогалин у вихованні.

За матеріалами ЗМІ

Безпечні дитсадки: в мерії пропонують встановити відеокамери в дитячих групах

Грудень 11 2018

Депутати постійної комісії Київради з питань транспорту, зв’язку та реклами сьогодні підтримали проект рішення «Про питання безпечного перебування дітей в закладах дошкільної освіти комунальної форми власності міста Києва шляхом встановлення камер відеоспостереження в дитячих групах та на територіях цих закладів».

Зазначений документ забезпечує в першу чергу інтереси дітей, їхніх батьків та працівників дитячих садочків.

«Важливо відмітити, що саме батьки будуть вирішувати де ставити камери відеоспостереження, скільки одиниць повинно бути і чи взагалі вони потрібні у даному дитячому садочку. Департамент освіти КМДА проведе відповідне опитування і лише після письмової згоди батьків, місто забезпечить заклади відеокамерами, які працюватимуть в режимі реального часу», – пояснив голова постійної комісії Київради з питань транспорту Олексій Окопний.

Встановлення відеоспостереження вирішує проблеми безпеки дітей та стимулювання працівників у надані якісних освітніх послуг.

«На сьогоднішній день життя дітей під час їхнього перебування в дитячих садочках повністю залежить від працівників цих закладів. Враховуючи, що на одного вихователя припадає в середньому 13 вихованців, уваги вихователя за активними діями кожної дитини не достатньо. Встановлення камер надасть можливість батькам віддалено спостерігати в режимі реального часу за життям своєї дитини, що підвищить безпеку присутності дитини в даному садочку», – підкреслив автор даного проекту рішення, депутат Київради Олександр Бродський.

Згідно з проектом рішення, у шестимісячний термін з моменту надання батьківської згоди на розміщення камер, дитячий садочок мають облаштувати відповідною технікою.

Проект рішення мають винести на одне із засідань Київради.

На Запоріжжі відкрили новий дитсадок, у який інвестували майже 7 млн гривень

Грудень 10 2018
 У селі Пологи Запорізької області відкрили новий дитсадок “Лісова казка”, який наразі відвідуватимуть понад 30 місцевих дітей. На реалізацію проекту у регіоні витратили майже 7 млн гривень. Відкриття закладу відбулось 6 грудня 2018 року.

У садочку працюватиме 4 групи: раннього віку, молодша, середня і старша.

Для комфортного навчання дітей у приміщеннях закладу провели капітальний ремонт, закупили нові меблі та матеріали для інтерактивного навчання. Там також передбачили сучасний медпункт та харчоблок.

Адміністрація закладу продовжує набір дітей, які відвідуватимуть новостворений дитсадок. Нині вони зібрали понад 70 заяв від батьків.

За інформацією прес-служби департаменту освіти ЗОДА

В школі розгорівся скандал між вчителькою та мамою через “татуювання” другокласника

Грудень 05 2018

Найбільшу мудрість у ситуації проявив школяр.

У столичній школі №174 між вчителькою молодшої школи та мамою другокласника стався конфлікт через “татуювання”, яке дитина намалювала ручкою, йдеться у сюжеті “Сніданку з 1+1”.

“Вона покликала мого сина і схопила його за зап’ястя, почала задирати кофту і в дуже гнівному стані показувати малюнки, які були на зап’ясті, і казати, що це неприпустимо в школі малювати. Я стала на захист своєї дитини, сказала, що в мене теж є татуювання. Вважаю, що це нормально”, – розповіла мати школяра Рита.

Після цього вчителька почала сварити і Стаса, і його маму у присутності інших дітей.

“Почала вчителька казати мені, що вона ще не бачила такої жахливої мами, що це взагалі неповага до школи, що школа – це храм знань. Що це ганебна в мене поведінка”, – процитувала жінка.

Своєю чергою директор школи Валентин Койцан розповів, що вчителька написала пояснювальну записку, в якій інцидент описано трохи інакше.

“Вчитель дає трошки іншу інформацію. Якихось слів, які би ображали честь і гідність…я не думаю. Можливо, в цьому контексті мама це сприйняла таким чином”, – зазначив він, додавши, що провів розмову з вчителем.

Водночас викладачка просити вибачення перед мамою Ритою відмовилася. У школі ж запевняють, що вчителька – людина добра, з 50-річним стажем, і жодних скарг від батьків до цього не було.

 

Своєю чергою психолог Марія Фабричева зауважила, що саме педагоги часто стають причиною дитячих психологічних травм, а не татуювання.

“Я є одним із найбільш татуйованих психотерапевтів міста Києва, і наявність татуювань на моєму тілі не завадило мені отримати три вищі освіти, і від моїх татуювань жоден клієнт не постраждав. По суті, перше, що треба було зробити в цій ситуації – підійти до дитини і пояснити, це важливо зробити педагогу, якого б віку він не був: “Що ти робиш, навіщо ти це робиш?” – пояснила вона.

За словами активістки громадської організації “Батьки SOS” Олени Бондаренко, натомість батьки самі дуже часто підтримують вчителів у грубому поводженні з дітьми або бояться зробити зауваження.

“Батьки самі підтримують таку поведінку педагогів, вони кажуть – з нашими дітками інакше не можна і тільки так і треба. І тоді вчитель відчуває – так, він у правовому полі, все нормально”, – зазначила вона.

Історія Стаса та його мами Рити закінчилася дуже непередбачувано: жінка написала скаргу в управління освіти і вже несла її на пошту. Аж раптом Стас здивував маму своєю недитячою мудрістю.

“Він каже – а може не будемо. Я кажу – а що ти думаєш, варто пробачити? Так, давай пробачимо. Бо вона мені нагадує бабусю”, – згадує жінка.

Слова сина розчулили Риту, і листа вона так і не надіслала. Проте сподівається, що і вчителька, і директор висновки зробили. І наступного разу та ж сама вчителька зможе приборкати емоції і знайде інший спосіб спілкування з дітьми.

 

ТСН

Безболісна вакцинація дітей та нові технології

Грудень 04 2018

Пам’ятаєте, як страшно було йти до лікаря, коли ви були дитиною? Нічого не було гіршого, ніж отримати укол, і ви зробили б усе, що у вашій силі, щоб уникнути цього.

Завжди здавалося, що найгірша частина уколу не була сама голка, але відчувався страх, стрес і тривога.

 

Завдяки VR Vaccine , технології, розробленої Hermes Pardini Laboratores, Ogilvy Brazil, та Lobo, існує розумне рішення для полегшення переляку дітей, коли вони отримують укол.

VR Vaccine повністю занурює молодих пацієнтів у фантастичний світ, в якому вони є героями. У світі VR  шприц стає щитом, який дозволяє їм захищати свою фантазію від вторгнення ворога.

Коли сюжетна лінія розвивається, медсестра спостерігає за другим екраном під час підготовки і точно синхронизується з грою.

За допомогою захоплюючої сюжетної лінії і стимулюючого середовища, вони повністю забувають про укол, оскільки їх плач, прохання та крики змінюються на хвилювання та здивування.

Налаштування “гри” дуже просте, оскільки для цього потрібні тільки гарнітура зі смартфона та VR. Це геніальне рішення легко може бути реалізоване в лікарнях по всьому світу.

Джерело

проект реалізовано партнерами: